Subject: RE: Ristumiskoha projekteerimise nõuded
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 14:57:39 +0300

Tere

Eelmises kirjas jäi paraku üks olemasolev ristumiskoht mainimata. Maimata
jäi km 37,316 asuv Rehemäe ringtee ristumiskoht (kohalik tee nr 5180378).
Palun arvestada ka see päikesepargi juurdepääsuteede hulka.

Tervitades

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 30. september 2024 14:36
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Ristumiskoha projekteerimise nõuded

Tere

Koostame Verston OÜ tellimusel Risti päikesepargi juurdepääsuteede
ehitusprojekti. Päikesepargi ehituseks on planeeritud kasutada kahte
olemasolevat ristumiskohta riigitee nr 9 Ääsmäe – Haapsalu – Rohuküla
teel:

*	Km 33,973 – Vanapagana tee ( eratee nr 5180382)
*	Km 37,570 – Õmma tee (kohalik tee nr 5180380)

Ristumiskohtade väljavõte Teeregistrist.

Palun väljastada projekteerimise nõuded ristumikohtadele, et saaksime
nendega projekti koostamisel arvestada. Küsimuste või täpsustuste korral
võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.